Denver IFM-15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver IFM-15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

GT2408 21-05-2013
Geschreven voor: Denver IFM-15

Lijkt een leuk apparaat met veel mogelijkheden en aardige vormgeving. Mijn zoontje kocht 'm van zijn eigen zakgeld voor € 20. Beetje jammer dat na 2 weken het volume steeds vanzelf tot maximale sterkte steeg. Gelukkig konden we 'm ruilen. Maar helaas had het nieuwe exemplaar na 2 weken exact hetzelfde euvel en dus hebben we dit apparaat geretourneerd. Ik had nog in de gebruiksaanwijzing gekeken of we mogelijk een verkeerde functie hadden geselecteerd (bijv. wekfunctie met oplopend volume), maar voor zover ik heb kunnen zien, zat deze functie er niet op. Jammer, want voor de rest was t een leuk apparaat met goed geluid.

producten123 10-05-2012
Geschreven voor: Denver IFM-15

Heel erg blij met deze ipod speakers! Al gebruiken wij het alleen voor onze iPhone's.
Het design is heel mooi en valt niet teveel op. Ook fijn dat je ervoor kunt kiezen om de tijd weer te geven of om deze niet te tonen. Daarom kun je het zowel in de woonkamer zetten als gebruiken als wekkerradio.

Erg fijn dat er een radiofunctie op zit. De speakers hebben dus best wel wat mogelijkheden. Ook kun je ervoor kiezen om hem te gebruiken via batterijen of via het stopcontact. Als we in de tuin zitten kunnen we ze meenemen naar buiten. Heel fijn dus!

Qua geluid best heel goed. Veel beter dan het geluid dat van je iPhone af komt. Het kan ook best hard. Alleen als je het echt hard zet, dan vervormt het geluid een beetje. Maar goed, zo vaak zetten we het niet op zo'n hard volume.

Al met al erg fijne speakers die ik zeker aan kan raden!

bertjeR 16-01-2013

hoi,
je bent de enige die een review over deze wekkerradio heeft gegeven. Ik heb vandaag deze ook thuis ontvangen en krijg het niet voor elkaar om radiostations in het geheugen te zetten. ik volg exact de handleiding, maar er wordt niets vastgezet.
Heb je dit ook al geprobeerd, en is het bij jou wel gelukt?
ik zou het op prijs stellen als je dit even wilt laten weten.
alvast bedankt
bertR